(¯`•._.•♥•._.•´¯)♥♥♥(¯`•._.•♥•._.•´¯)

(¯`•._.•♥•._.•´¯)♥♥♥(¯`•._.•♥•._.•´¯)

(¯`•._.•♥•._.•´¯)♥♥♥(¯`•._.•♥•._.•´¯)

(¯`•._.•♥•._.•´¯)♥♥♥(¯`•._.•♥•._.•´¯)

دل نوشته های مهدی




دل نوشته های مهدی



باسلام

من مهدی هستم دوست دارم حرف دلمو به زبان بیاورم

کاش خودم هم میدانستم کیم کجام درچه حالم چر
ا اینجام

اه چقدر چرا چقدر کاش چقدر ارزو از زندگی سیرم ولی باز

شکر که زنده ام با خودم فکر میکنم چه میشد همه انسانها

مساوی بودن هم ظاهر هم عقل هم  ذهن میدونی چرا چون

من ذهن نداشتم بازیگوش بودم پدر مادر مهربون دارم اونا سواد

 ندارن ولی بچه هاشونو خیلی دوست دارن یه لحظه تحمل دوری

مارو ندارن  .درس میخواندم ولی سر کلاس از همه همکلاسی ها

 ضعیف تر بودم اخه چرا پسر خوب ساکتی بودم

اه از صفر بیزار بودم چون برام تکراری بود ارزوی یه ۱۵ داشتم  اما

هرگز من روستا زندگی میکنم ولی پایان سال به خاطر اشنا بودن

مدیرها یجورایی نمره ام ردیف میشد  سال سال از بایه ضعیف تر

میشدم تو دوران راهنمایی از درس خواندن نا امید شدم دوست

داشتم ادامه بدم ولی دیگه امید نداشتم بلاخره یجورایی تا دیپلم

انسانی خودمونو رسوندیم طی سالهای پی در پی  بگزریم من الان

۲۴سالمه هنوز به حرف پدر مادرم هستم  خودم اختیار هیچ کاری

ندارم چون نمیخوام اونا رو ناراحت کنم چون  هیچ وقت منو ناراحت

نکردن میگم مامان میخوام برم کار کنم  توی شرکت ها میگه پسر

ما کارتو نمیخوایم  بهم گیر دادن باید زن بگیری بعد کار  کنی راستی

درسته من حافظه یادگیریم  ضعیفه ولی توی بیشتر کارها استادم

مثلا توهر رشته ورزشی که برفتم اول بودم ولی اونم به خاط

محدودیت ها نتونستم پیشرفت  کنم بازیهای فکری که دیگه نگو

مثلا تو شطرنج یادم نمیاد رقیبی  داشته باشم یا تو کارهای فنی

زود پیشرفت میکردم یه کامپیوتر خانگی داریم شب روز بیکار تلپ

شدمه پاش زود یاد گرفتم  بدون که کسی یادم بده  از بیرون بازار

بیزار شدم اهل رفیقبازی نیستم  ولی تمام مردم دنیا رو  دوست دارم

به نظر من نباید گفت کی بده کی خوبه خب شاید اونایی که بد شدن

هم مشکل  مالی یا ذهنی  دارن نباید اونا رو مقصر دانست من این متن

رو نوشتم  واسه دبستانی ها از ما که گذشته تورا خدا از پدر مادرتون

  بخواید تو یادگیر درس مشق تمرینتون بدن  درسته سخته اذیت میشین

ولی به یه جای امن میرسین واسه خودتون اقایی میشین دستتونو مثل

من به پدر مادرتون دراز نمیکنن  یه کلام که خودم هیچ وقت از معلم خوبم

 گوش ندادم هیچ معلم نمیخوادجلوی پیشرفت  دانش اموز  خود را بگیرد

تو زندگیتون کینه ای  حسود زورگو یا تقلب نشین من که هیچ وقت نبودم

راستی من خودمو خوب معرفی نکردم هرچند نمیشه تو دنیای مجازی

همه اطلاعات خود را دارد من مهدی هستم ۲۴ سالمه الان اصلیتم

بختیاری هست در روستایی اطرا ف شهرستان ایذه زندگی میکنم

در ضمن من تو وبلاگ سازی  خیلی حرفه ای شدمه اگه دوست دارین

یه وبلاگ زیبا به یادماندنی با بازدید بالا حرفه ای واستون میسازم  من خیلی

تو این کار حرفه ای شدمه اگه میخوای در
قسمت تماس با من با من هماهنگ

کن.وسلام


دعای همه ما برای همه اینده سازان کشور عزیزمان

عزیزان موفق باشین


تماس با من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد